Ale p🤬lenie... Możesz miec nawet Marsjanskie opony jak stracisz przyczepnosc i nic nie zrobisz na hamulcu to samo na lodzie, sniegu etc... Gdyby opony wystarczyly to nie byloby lancuchów, opon z kolcami
Wiedział już, że nie wyhamuje i trzymał zablokowane koła...taki absurd, mógł chociaż próbować delikatnie dać gaz i kontrować, widać że w ogóle nie ma pojęcia o jeździe w takich warunkach Polecam wszystkim pobawić się trochę na pustym parkingu jak spadnie świeży śnieg, fajna zabawa i super nauka przydatna! Jedyny problem to ceny paliwa teraz :'(
Wiedział już, że nie wyhamuje i trzymał zablokowane koła...taki absurd, mógł chociaż próbować delikatnie dać gaz i kontrować, widać że w ogóle nie ma pojęcia o jeździe w takich warunkach Polecam wszystkim pobawić się trochę na pustym parkingu jak spadnie świeży śnieg, fajna zabawa i super nauka przydatna! Jedyny problem to ceny paliwa teraz :'(
Wiedział już, że nie wyhamuje i trzymał zablokowane koła...taki absurd, mógł chociaż próbować delikatnie dać gaz i kontrować, widć że w ogóle nie ma pojęcia o jeździe w takich warunkach Polecam wszystkim pobawić się trochę na pustym parkingu jak spadnie świeży śnieg, fajna zabawa i super nauka przydatna! Jedyny problem to ceny paliwa teraz :'(
czyli jesteś debilem i zmieniasz opony w pażdzierniku pomimo że jest 15 stopni ?
no debil, debil i kuternoga
podpis użytkownika
Chcesz LEGALNIE 90g MM na własny użytek? >> Wbijaj na naszą grupę MM <<Tych co próbują się uczyć poslizgu bądź robią to dla zabawy to się tylko hejtuje... A potem przychodzi zima i takie c🤬y w swoich Citroenach na nowych zimowych oponach są objeżdżanie przez stare beemki na letnich oponach.
4 lata już latam na letnich w zimę. Mam opony premium, kupiłem nowe. Najbardziej efektywne jest wrzucenie najniższego biegu (fwd) i strzał ze sprzęgła(ofc bez gazu) i wtedy łapie trakcje i hamuje silnikiem. Mieszkam pod warszawa i bywało, że ludzie stali swoimi super autami, bo nie mogli na swoich zimówkach sie poruszać, a ja normalnie na spokojnie sobie jechachem z zachowaniem wszelkich odległości od auta poprzedzającego itp. jak sie ma gówno w głowie to i kolce nie pomogą. Oczywiście w góry nie pojadę na tych oponach.
W pracy plus prywatnie robię miesięcznie do 3 tyś. km niezależnie od stanu dróg, pogody, śniegu - jestem leśnikiem i mieszkam kilka km od asfaltu. Wiem że na dobrych letnich oponach da się jeździć zimą i że 80 % sukcesu zależy od kierowcy. Ci co jeżdżą autami 4x4 na oponach M/T wiedzą, że w terenie liczą się opony i prześwit, a i tak najważniejszy jest łącznik pomiędzy pedałami a kierownicą
Ps. Ja mam jednak opony do wszystkiego czyli A/T z homologacją zimowych.
podpis użytkownika
Chcesz LEGALNIE 90g MM na własny użytek? >> Wbijaj na naszą grupę MM <<