Efekt jednak był zadziwiający, gdyż kierowca sam opuścił kabinę bez żadnego uszczerbku, brak nawet krwiaka czy widocznego otarcia.
Brak ofiar, kierowca z Polski.
Uderzenie w okolicach 0;50
Nie rozumiem czemu oni nie mają w tych ciężarówkach odrobiny automatyzacji, czujników, komputerów do liczenia tego. Takim akcjom przecież w tych czasach żadna sztuka zapobiec.
Nie rozumiem czemu oni nie mają w tych ciężarówkach odrobiny automatyzacji, czujników, komputerów do liczenia tego. Takim akcjom przecież w tych czasach żadna sztuka zapobiec.
Nie rozumiem czemu oni nie mają w tych ciężarówkach odrobiny automatyzacji, czujników, komputerów do liczenia tego. Takim akcjom przecież w tych czasach żadna sztuka zapobiec.
Typowy zmęczony butloszczoch zap🤬lający u pOlskiego trans dziada po 14h dziennie, żeby zarobić chociaż te 8K pln miesięcznie...
Mają. Autopilot, automatyczne utrzymywanie odległości przed pojazdami i pasa ruchu, wykrywanie rąk na kierownicy i zasypiania kierowcy i inne bajery, które masz na myśli prawdopodobnie mają nowsze DAFy, czy Mercedesy, ale nie u p0lskiego trans dziada takie bajery. Polski dziad da ci do dyzpozycji wyp🤬zianego 20-letniego IVECO + 4,5 tysia na łape formalnie i ze 3 tysie na ciorno (jak będziesz zap🤬lał po 12-14h dziennie) i módl się co miesiąc, czy ci napewno dopłaci ochłap na ciorno...
Wiem, bo mój wujas całe życie zap🤬lał na tirach i gówno z tego miał. Szczerbaty całe życie, bo na dentystę nigdy nie stać było, jak każdego tirowca, a pod domem zawsze stare graty stały... 💀
Typowy zmęczony butloszczoch zap🤬lający u pOlskiego trans dziada po 14h dziennie, żeby zarobić chociaż te 8K pln miesięcznie...
Mają. Autopilot, automatyczne utrzymywanie odległości przed pojazdami i pasa ruchu, wykrywanie rąk na kierownicy i zasypiania kierowcy i inne bajery, które masz na myśli prawdopodobnie mają nowsze DAFy, czy Mercedesy, ale nie u p0lskiego trans dziada takie bajery. Polski dziad da ci do dyzpozycji wyp🤬zianego 20-letniego IVECO + 4,5 tysia na łape formalnie i ze 3 tysie na ciorno (jak będziesz zap🤬lał po 12-14h dziennie) i módl się co miesiąc, czy ci napewno dopłaci ochłap na ciorno...
Wiem, bo mój wujas całe życie zap🤬lał na tirach i gówno z tego miał. Szczerbaty całe życie, bo na dentystę nigdy nie stać było, jak każdego tirowca, a pod domem zawsze stare graty stały... 💀
Wiem, bo mój wujas całe życie zap🤬lał na tirach i gówno z tego miał. Szczerbaty całe życie, bo na dentystę nigdy nie stać było, jak każdego tirowca, a pod domem zawsze stare graty stały... 💀
Ta era już się kończy, teraz wszystko jest cyfrowo za jazdę ( poza czasem pracy )został byś zdjęty przy pierwszej kontroli
Nie chcę bronić tirowcow, ale to, że Twój wujek był nieudacznikiem, menelem i nie umiał ogarnąć roboty w normalnej firmie to świadczy tylko o nim, a nie o całej branży.
Tachografy w ciężarówkach już od dawna masz obowiązkowe, ale tirowcy jeżdżą i tak po 12h na dobę. Wiem, bo gadałem z gościem, który jeździ na zestawie. 8h jazdy bez przerwy, 4h odpoczynek (żreć, srać), 4h jazdy, 8h odpoczynku (spanie, sranie, żarcie...). Sam byłem zainteresowany pracą w logistyce, ale jak usłyszałem, jaki ochłap wychodzi godzinowo za tak odpowiedzialną i dość niebezpieczną pracę, to sobie odpuściłem temat.
Chłopie, na tirach, jak w każdej branży u prywaciarzy walą w c🤬ja na kasę i nie masz na to wpływu, czy ci chłop zapłaci, czy nie, bo sam nie dostanie kasy za przewóz... Wejdź sobie na facebukową grupę transdziady, to zobaczysz, jaka patologia z wypłatami. Gorzej, jak u roboli na budowach...
Dodam też, że dopiero od kilkunastu lat zarobki w polskim transporcie wzrosły. Do tego kiedyś praca ta była bardziej niebezpieczna. Kursy do Rosji i wymiana handlowa z Kacapami mięsiwem (mój wujo tam woził świniaki), a w latach 90' można było dostać wp🤬l od gangusów pruszkowskich, które okradały tiry (tego mój wujas podobno nie doświadczył)...