Wszystko fajnie i ładnie ale MiG29 dziś może być uważany jedynie za myśliwiec szkoleniowy
w wypadku starcia powietrznego ze współczesnymi ruskimi Su lub chociażby hipotetycznie zachodnimi latawcami MiG 29 mógłby odgrywać rolę najwyżej celu. I niestety umiejętności pilota nie mają tu wielkiego znaczenia.
podpis użytkownika
"Tylko drzewa mu szumiały, łany zbóż żegnały go..."
Po pierwsze nie porównuj lekkiego myśliwca z ciężkim myśliwcem przewagi powietrznej jakim jest na przykład Su-27. W zamyśle MiG-29 był uzupełnieniem dla myśliwców ciężkich. A po drugie ciężko porównywać konstrukcje z końca lat 70 i początku lat 80 jaką jest MiG-29 z dzisiejszymi konstrukcjami i zastosowanymi w nich rozwiązaniami.![]()
Po pierwsze nie porównuj lekkiego myśliwca z ciężkim myśliwcem przewagi powietrznej jakim jest na przykład Su-27. W zamyśle MiG-29 był uzupełnieniem dla myśliwców ciężkich. A po drugie ciężko porównywać konstrukcje z końca lat 70 i początku lat 80 jaką jest MiG-29 z dzisiejszymi konstrukcjami i zastosowanymi w nich rozwiązaniami.![]()
może dlatego że jesteś rudy a w głowie masz siano
"Konstrukcja" wciąż jest zajebista, natomiast "elektronika" została w tyle. A jaszczombie to z jakich lat są idąc twoim tokiem myślowym? Tyle, że wiecznie "modernizowane", oczywiście za olbrzymie pieniądze. Jeśli chodzi o awionikę to 29 jest chyba najbardziej udanym myśliwcem. Na bank ze stajni MiG'a, kto wie czy nie na całym świecie.
podpis użytkownika
"Tylko drzewa mu szumiały, łany zbóż żegnały go..."