Trochę lepiej, lub trochę gorzej,
Ale nie oto chodzi,
Jak co komu wychodzi.
Czasami człowiek musi,
Inaczej się udusi,
Uuu… ☠️
podpis użytkownika
polskiedrogi-tv.pl/podpis użytkownika
polskiedrogi-tv.pl/Mnie wkurza kiedy c🤬y jadą sobie na zderzakach, więc kiedy jest duży ruch zamiast wyprzedzić pojedynczo albo max 2 samochody, to MUSZĘ czekać na okazję żeby wyprzedzać cały łańcuch takich zjebów nierzadko z tirem w środku.
Mnie wkurza kiedy c🤬y jadą sobie na zderzakach, więc kiedy jest duży ruch zamiast wyprzedzić pojedynczo albo max 2 samochody, to muszę czekać na okazję żeby wyprzedzać cały łańcuch takich zjebów nierzadko z tirem w środku.
Ale p🤬lisz jak potłuczony. A mało jest zawalidróg? Zjebów co to boją się dociągnąć do dozwolonej prędkości i wleką te p🤬dy mając śmierć w oczach przy 100 km/h? To że ktoś wyprzedza nie oznacza, że na 80 zap🤬la 160
podpis użytkownika
Każdy myślący człowiek jest ateistą.Powiem to, sam jestem kierowcą, ale większość kierowców to idioci bez wyobraźni przedkładający 30 sekund zaoszczędzonego czasu nad życie twoje, swoje, twojej i swojej rodziny. Polska jako kraj też nie lepsza bo mandaty za wykroczenia są utrzymywane celowo na niskich stawkach tak, aby większość miała wyj🤬e. C🤬j tam, pozap🤬lam, najwyżej zapłacę 300 zł. Dzięki temu policji i skarbu państwa biznes się kręci bo spokojnie można normy robić "idźcie i bez 2000 zł dziś nie wracajcie". Jakby dali większe, tak jak w cywilizowanych krajach jak Niemcy czy kraje skandynawskie, to oczywistym jest że byłoby mniej wykroczeń i jednocześnie mniej w kasie. Ale c🤬j, życie Polaka mniej warte niż dukaty.
Policja powinna na swojej stronie umożliwić wrzucanie nagrań a później ich egzekwowanie w trybie natychmiastowym. Policja nie może być wszędzie? Ludzie na szczęście są. Powinni na takich donosić bo w końcu następnym razem to oni mogą być ofiarą
W Niemczech sa jeszcze mniejsze mandaty za przekroczenie prędkości niż u nas
Odpowiedz mi na pytanie na c🤬j wyprzedasz ciąg aut?