podpis użytkownika
polskiedrogi-tv.pl/trzeba być ślepym jak Stęmpień z 13 Posterunku żeby nie zauważyć, że autobus wp🤬lił się na ten pas nie patrząc w lusterka a manewr zaczął sygnalizować będąc w połowie już na tym pasie.
podpis użytkownika
"Multikulturowość jest dobra!" - Elin KrantzTrzeba wiedzieć co to martwa strefa i jak wygląda w pojeździe tak wielkim jak autobus z tak szybko zbliżającym się obiektem jak Audi. A kierownik Audi nie miał szans zakończenia manewru zgodnie z prawem nawet jakby autobus nie zaczął skrecać tylko go przepuścił to by się wj🤬 poza pas zjazdowy
podpis użytkownika
podpis użytkownika
"Multikulturowość jest dobra!" - Elin KrantzOczywiście że tu masz rację co nie oznacza, że kierowca autobusu może zmienić pas w taki sposób - zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu. Jeżeli twierdzisz że jest inaczej to oddaj PJ do wydziału komunikacji.
Generalnie to kierowca autobusu powinien wiedzieć, że zmieniając pas na łuku drogi może nie widzieć pojazdu znajdującego się na prawym pasie ze względu na martwą strefę i tym bardziej powinien zachować szczególną ostrożność i mieć na uwadze zasadę ograniczonego zaufania.
podpis użytkownika
Gallia est omnis divisa in partes tres