Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
K🤬a, znaleźli się specjaliści od wyścigów. Przez kilka ostatnich lat IndyCars (czyli seria w której też jest kilka owalnych torów w kalendarzu) była o wiele ciekawsza niż to "cywilizowane f1".
Ale kierowca owszem, idiota. Wszyscy zawsze puszczają kierownice przed walnięciem.
Jako, że jestem specjalistą ponieważ gram w FORZA 4 na xbox-ie pozwolę sobie potwierdzić tezę zawartą w poście z filmem- skręcanie w lewo na owalu wcale nie jest łatwe
Jakbyście nie mieli oczu w dupie to byście zobaczyli, że tuż przed wypadkiem koła nie są ustawione równolegle i kierowca stracił sterowność. Wypadek spowodowany awarią układu kierowniczego.
Jakbyście nie mieli oczu w dupie to byście zobaczyli, że tuż przed wypadkiem koła nie są ustawione równolegle i kierowca stracił sterowność. Wypadek spowodowany awarią układu kierowniczego.
Stracił sterowność bo wpadł w poślizg,nadsterowność a koła nie są ustawione równolegle bo kontrował,to chyba oczywiste,a nie żadna awaria układu kierowniczego
@ JURIJ_77 - Podobno te opony to nie są jakieś zużyte ze śmietnika, tylko nowe, ale z odrzutów, dla tego tak dobrze wyglądają. Na Torze Poznań właśnie widziałem i się zdziwiłem, że takie ładne, że można by kilka sezonów pośmigać...