EvroCot napisał/a:
Jednak można szybko położyć tory,
Przeczytaj tytuł tego filmiku. To jest wymiana podkładów + szyn.
W Polsce tzw. rewitalizacje (nie mylić z modernizacjami) obejmują dodatkowo wymianę warstwy podtorza, czasami wykonanie drenażu, ogarnięcie przybocznych rowów (są do tego specjalistyczne maszyny), przebudowanie obiektów inżynieryjnych (wiadukty, przepusty, przejazdy drogowe itd. - nie da się tego taśmowo wykonać, to zajmuje czas), wymianę instalacji sterujących, wymianę słupów od sieci trakcyjnej (tu także są specjalistyczne maszyny) i to wszystko przy zachowaniu przejezdności drugiego toru... co, jest maszyna, która jest w stanie to wykonać? A w filmiku i tak linia od razu nie jest gotowa, jeszcze musi standardowo przejechać podbijarka, jeszcze trzeba zainstalować i przetestować urządzenia sterujące, jeszcze trzeba to odebrać... tak jest wszędzie.
Jakby opłacało się firmom wykonującej kolejowe prace budowlane w Polsce, to by sobie sprowadzili takie urządzenia wraz z specjalistami do ich obsługi...
Ale p🤬lić z ignorancji, że "... a w Polsce murzynów biją" to każdy tłuk potrafi. Zdziwiłbyś się, jak wygląda tutaj dzisiejsza technologia budowy linii kolejowej. I nie mieszaj do niej polskiego bagna organizacyjno-projektowego.