U..... Widzę sami fahofcy od doskonalenia jazdy na motorze. Ale wiecie że jazda na motorze w PS 4 to nie to samo co prawdziwy motocykl? Hamowanie awaryjne lepiej jest uskutecznić hamulcem tylnym. Większe prawdopodobieństwo że utrzyma się sprzęt w pionie. Zablokowane koło daje nam możliwość jakiś niewielkich manewrów. Zablokowane przednie koło to pewny szlif mordą po asfalcie. No chyba że moto ma ABS. A ja osobiście często zaczynam hamować tyłem wtedy przód jest dociśnięty i dołączam przód. Nie wiem czy dobrze czy źle ale jeszcze żyje.
U..... Widzę sami fahofcy od doskonalenia jazdy na motorze. Ale wiecie że jazda na motorze w PS 4 to nie to samo co prawdziwy motocykl? Hamowanie awaryjne lepiej jest uskutecznić hamulcem tylnym. Większe prawdopodobieństwo że utrzyma się sprzęt w pionie. Zablokowane koło daje nam możliwość jakiś niewielkich manewrów. Zablokowane przednie koło to pewny szlif mordą po asfalcie. No chyba że moto ma ABS. A ja osobiście często zaczynam hamować tyłem wtedy przód jest dociśnięty i dołączam przód. Nie wiem czy dobrze czy źle ale jeszcze żyje.
U..... Widzę sami fahofcy od doskonalenia jazdy na motorze. Ale wiecie że jazda na motorze w PS 4 to nie to samo co prawdziwy motocykl? Hamowanie awaryjne lepiej jest uskutecznić hamulcem tylnym. Większe prawdopodobieństwo że utrzyma się sprzęt w pionie. Zablokowane koło daje nam możliwość jakiś niewielkich manewrów. Zablokowane przednie koło to pewny szlif mordą po asfalcie. No chyba że moto ma ABS. A ja osobiście często zaczynam hamować tyłem wtedy przód jest dociśnięty i dołączam przód. Nie wiem czy dobrze czy źle ale jeszcze żyje.