Cytat:
Planowana głowica, wałek rozrządu od abartha, autko leciutkie. I tak, tak zap🤬lają, ten co pamięta stare rajdy to widział
Srakamaka. Jak wałek to tylko od świątka. Tłumik szmerów ssania wyj🤬, dwa osobne gaźniki od motóra, bredę, amortyzator silnika i wiele wiele innych modów. Silnik malczana ma to do siebie że fabrycznie ma dużo nie wyciśniętej mocy względem konstrukcji. Tyle tylko że trwałość i jakość materiałów sprawia, że podrasowany, 55 konny silnik malucha chodzi już na granicy ok🤬ienia. Samo auto fajne ale trzeba w k🤬e sprawać i mieć klatkę. Nie żeby się nie zabić bo c🤬j tam tylko żeby zgrzewy się nie rozeszły. Budy elegentów rozdziawiają się jak się dobrze kopnie w błotnik, na zawiasie klepanym z dodatkowym piórem to idzie złamać ten szajs na pół.
A tak poza tym nie ma co się tylko nad Piotrkiem spuszczać, bo jego bracia nie jeżdżą gorzej. Piotrek się wypropsował i fajnie, autko ładnie przygotowane, oklejone, z klatką. Natomiast jego brat od Puga 205 to jest dopiero czub. Tam nie ma klatki a zap🤬la niesłabiej jak Piotrek. Trzeci ma C2 VTS też lata ale nie tak ,,na limicie", bardziej po linii.