A najlepsze jest to, że tacy głupi ludzie jak widać są sprytniejsi od tych co komentują ich filmy i próbują ośmieszać.
Te "eko" organizacje mają potężne zaplecze finansowe i prawne firm lobbujących za różnymi rozwiązaniami lub bojkotujących tych obecnych aby zarobić na swoich alternatywnych produktach.. Wysyłają takie nawiedzone może nawet niepełnoletnie sieroty, wpajają im że będą ratowały planetę czy coś. Głupia c🤬a pewnie zapłaci mandat i wyjdzie wolno, ale reklamę organizacji zrobi.
Jedynym celem tych "performance'ów" jest to, aby o nich było głośno. Nikt nie słucha tego co mówią zj🤬i "aktywiści" (notabene często są to osoby, które nie mają po prostu pomysłu na życie, więc w taki głupi sposób zarabiają). Wystarczy logo na koszulce, tak jak to miało miejsce kilka dni temu jak jakieś dwie idiotki wylały sos pomidorowy na dość znany obraz w muzeum. Tylko tyle wystarczyło aby trafiły do wszystkich mediów na świecie przynajmniej na moment. Sprawdźcie sobie ile osób w tym dniu weszło na strony tej śmiesznej organizacji nawołującej do powstrzymania używania ropy, jedzenia mięsa itd. Setki milionów.
Przestańcie w ogóle o tym mówić, pokazywać w mediach, kręcić i wrzucać do internetu. Im tylko i wyłącznie o ten rozgłos chodzi. Jak ktoś potem zrobi z tego memy to oni na tym nie ucierpią - wręcz przeciwnie. Spośród setek milionów ludzi, którzy nawet z ciekawości wejdą na ich strony kilkadziesiąt tysięcy czubów się znajdzie z czego jakiś % może być nawet dość bogaty i chętny do obdarowania tych "aktywistów" dodatkowym $$$...
Sayoko napisał/a:
A ja się k🤬a zapytam gdzie jest ochrona ? Jakbym stał na bramce to bym zmaskarkowala tych c🤬li...
Wystarczy przypilnować aby nie opuściły lokalu. Dać szmaty aby na klęczkach sprzątnęły podłogi, nie wypuszczać dopóki nie bedą zrobione na błysk + dopóki nie zapłacą za zniszczony towar, który w zasadzie kupiły odkręcając butelki.