Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Brawo!!!!! Experci.Któryś z was kiedykolwiek prowadził takie auto?? Kierowca zamulony.Reakcja z kontrą jak po spaleniu wora skuna i hamulec w podłogę zamiast z namaszczeniem jebnąć Flat Out.
Tak jak napisał cosworth, reakcja za wolna i za późno. Na przełomie 9 i 10s powinien dość szybko skontrować. Nie mam się czym chwalić, ale miałem kurs bezpiecznej jazdy (na takich rolkach) i pierwszym podstawową rzeczą jak już jesteś przed uślizgiem tyłu to jest czas reakcji na kontrę. Jak tylko się czuje, że tył lekko ucieka to wymaga szybkiej kontry.
To że to są semi-slicki to wiem doskonele, ale sam fakt posiadania ich na aucie nie zwalnia do dbania o ich stan. C🤬j ci z semi-slicków jak nie będzie na nich odpowiednio mięsa...
Tu masz nową r888, porównaj sobie z tą z filmiku. Pozdrawiam.