Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
dEboo stary Cie chyba k🤬sem po twarzy bije, jeszcze raz napisz mi że spaw jest mocniejszy od fabrycznej części to napisze tu litanie na twoja stara i sterego co pewnie prowadza biznes typu sklejanie aut po wypadkowych Januszach, idz lepiej pierogi już lepic na świeta ...
Każdy chociaż z najmniejszym pojęciem od razu zobaczyłby wałek... wystarczy (nawet na filmie) spojrzeć na wielkości szpar w drzwiach czy szczelin pomiędzy elementami karoserii... Już z daleka widać, że złożony niczym puzle 4500 elementów
Za to ciebie upuścili z kołyski i to kilka razy, tak na moje oko to gdzieś z 4 piętra prosto na główkę. Z pół debilem a resztą ku.... nie będę rozmawiał.
Że k🤬a przestań trzepać k🤬sa tylko coś zrób, wyjdź z domu zrób coś konstruktywnego wtedy się będziesz wypowiadał. A nie siedzą jeden z drugim k🤬a znawcy j🤬i a nawet młotka w ręku nie trzymali tylko swojego pindola.
A ja myśle, że przy poważniejszym wypadku samochód spawany z dwóch rozp🤬oli się na pół na spawie, choćbyś go c🤬jem spawał i nie będziesz mi tu p🤬lił, znawco z c🤬ja wzięty
no raczej że dobry spaw jest bardziej wytrzymały niż blacha, dlatego potem auta pękają w pół jak ten golf, spaw jest sztywny i tam gdzie powinno wszystko się elegancko giąć to się nie gnie a pęka obok spawu, pooglądaj sobie zdjęcia z takich wypadków i zobacz gdzie te auta są popękane, nigdy na samym spawie, zawsze obok.
@up up ot to to to. Mocniejszy (sztywniejszy) nie znaczy lepszy. Konstrukcja przestaje się zachowywać tak jak był zaprojektowana. Tak czy inaczej Janusza nie przekonasz. On zrobił spaw mocniejszy niż blacha i koniec. O strefie wpływu ciepła i konsekwencjach w postaci zmiany właściwości materiału nigdy nie usłyszy bo nie chce usłyszeć. I będzie jeden z drugim w szopie takie gnioty robił i cieszył ryja jak się uda komuś takie padło wcisnąć. Zamykać takich powinni.