Mimo, iż niektóre kobiety nie powinny kierować pojazdem silnikowym to i tak jestem ich fanem gdyż mają cycki (niektóre)

podpis użytkownika
"Hodie mihi, cras tibi"podpis użytkownika
"Hodie mihi, cras tibi"w takich sytuacjach można zdławić silnik wrzucając 5ty bieg i gw🤬townie puszczając sprzęgło (chyba że automat) albo zatkać dolot i zdławić w ten sposób silnik. (odlączanie akumulatora nic nie daje)
Jak chcecie samochodu kupcie sobie coś niemieckiego, włoskiego, lub z północy. Gdy żabojackiego ścierwa.
Dziwne, bo jakoś nikt nie psioczy na niemieckie diesle, nie?
Dziwne, bo i włoskie silniki działają sprawnie i bez awarii.
A i z polskim 4CT90 nie było nigdy większych problemów.
podpis użytkownika
Angel! Możesz się p🤬lić z tymi ostrzeżeniami j🤬y hipokryto!MAJSTRY SIĘ ODEZWAŁY.
Gdyby palił olej to by nie dymił na biało, tylko na niebiesko. I nie ma wała - przez dolot ze sprężarki nic🤬ja nie dostanie się tyle oleju, by silnik mógł rozkręcić się do takich obrotów.
2. Ze zdławieniem - brawo. Piąty bieg i strzał ze sprzęgła.
3. Zdjęcie klem akumulatora w tym samochodzie dałoby sporo - odcięcie zasilania pompy, wtryskiwaczy, ECU. Tylko kto ma do tego głowę, w takich sytuacjach.
Mam nadzieję, że pomogłem.
są tylko dwa wyjścia - strzelić sprzęgłem na 5ce albo odciąć dopływ powietrza (rozwalić puszkę filtra i zapchać szmatą otwór). Drugi sposób wypróbowany na kiedyśnim firmowym Fiacie Dukato z tym że do uszczelnienia użyliśmy dodatkowo pianki montażowej na filtr ...