Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Polecam szczególnie 2:40, ale cały filmik kozak. Nie wyobrażam sobie jechać takiej trasy, przy takiej prędkości i na dodatek przy zwykłych światłach mijania :OO
te tyczki przy krawędzi jezdni to tylko na rajdzie zimowym.Jakby napadało dużo śniegu to kierowca widzi dzięki nim gdzie jest jeszcze droga a gdzie już pobocze.To takie ułatwienie ze strony organizatora rajdu.W tym roku śnieg niestety nie dopisał ale tyczki były.
lewy prawy to wiadomo.. zakręt
ostry łagodny to typ zakrętu
cyfra od 1 do 6 to bieg, na którym ma przejechać zakręt
160 to prędkość
hopa - skocznia
"nie ciąć" to nie ścinać zakrętu.
Żadna filozofia
Do prawy ostry 2 50, nie ciąć!
No właśnie nie cyfry od 1-6 to ostrość zakrętu, ale jak by nie patrzeć zakręt 6 jest najbardziej łagodny i pokonuje się go na 6 biegu. 160 to nie prędkość tylko odległość do zakrętu o którym mowa.