Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Dla mnie największym zaskoczeniem było to, że niektóre polskie wagony sypialne posiadają w obecnych czasach włany piecych CO i konduktor co jakiś czas łopatką węgielki dokłada.
@roger87 tak dla wytłumaczenia prawie każdy wagon sypialny na świecie wyprodukowany w ubiegłym wieku posiada piecyk i jest z niego ogrzewany(na wypadek awarii wagon taki posiada samodzielne ogrzewanie) a na zdjęciu są to wagony Kolei Czeskich.