Któż mógł przewidzieć, że ciężarówka może mieć bezpośrednio za przyczepą martwe pole i nawet dla własnego bezpieczeństwa nie należy za nią jechać j🤬ym motorem środkiem pasa (co swoją drogą w PL jest wręcz nielegalne)?
, a teraz wyobraż sobie ze jesteś nietypowym bo przezornym motocyklistą z włączonym myśleniem.. widzisz pojazd który cię nie widzi: zatrzymujesz się tak by w razie czego mieć czas uciec na bok...
Ślepy jesteś czy głupi, przecież trzymał się prawej strony, zresztą nie ma to znaczenia, bo gdyby stał tam samochód, to i tak dostał by dzwona, poprostu jego szerokość król szos cofa, a kamerki z tyłu nie mam
Pokaż mi dokładny kadr w którym widać, że trzyma się bliżej prawej strony niż środka. Tu masz dla przykładu moment zatrzymania ciężarówki:
Nawet nie pytam, czy jesteś ślepy czy głupi, bo wiem, że dwa w jednym.
A dalej masz grafikę z gogli obrazującą martwą strefę dla ciężarówek, ta akurat z jakiejś strony szkolenia motop🤬deczek, ale najczęściej się ona przewija przy tej frazie wyszukiwania. Jak widać, gdyby tylko jechał choćby za jego prawym kołem, to byłby widoczny - bo zasięg widoczności jest również za ciężarówką, tym większy im dalej znajduje się obiekt. Ale w momencie zdarzenia prawe koło ciężarówki nie przejechało po kołach motoru tylko znacznie bliżej kierownicy (tam, gdzie jest montowana kamera), więc oś moto musiała być jakiś metr za prawym bokiem ciężarówki. Ciężarówka jechała bliżej osi jezdni, niż prawej strony. No p🤬deusz na motorku ewidentnie mógł jechać znacznie bliżej pobocza. Trzeba być jełopem żeby to inaczej interpretować.