Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
 

Ajnc, cwaj

BigLebovsky2025-04-04, 23:08
Archiwalny spacer fuhrera. Końcówka najlepsza.

Wakeboard ...

~McSadol2025-04-04, 20:23
prawdziwy sportowiec ...

Mistrz patelni ...

~McSadol2025-04-04, 21:05
ten to minetę z dupskiem za jednym strzałem ogarnie ...

Jebło aż miło

~Sunday2025-04-04, 19:57

Wyj🤬o chłopów w kosmos.

Up🤬lił mu lusterko

~Sunday2025-04-04, 19:43

Chłop wytrącony z równowagi

Jest taki ssak

BigLebovsky2025-04-04, 16:02
Co ma wielki ptak.

Zrobieni w c🤬ja 3000

Flodzia2025-04-04, 15:13
W Glasgow w Szkocji zapowiedziano wydarzenie pod nazwą Willy Wonka Experience, które miało zapewnić przygodę w interaktywnym środowisku opartym na filmie. Do reklamowania wydarzenia wykorzystano obrazy wygenerowane przez sztuczną inteligencję:


W teorii wyglądało zajebiście, ale problemy zaczęły się, gdy ludzie przybyli na wydarzenie i zetknęli się z rzeczywistością tego miejsca:
ukryta treść











Specjalne brawa dla najbardziej zblazowanego umpa-lumpa jakiego świat widział


W rezultacie tej wprowadzającej w błąd reklamy setki oburzonych rodziców domagało się zwrotu pieniędzy, a u kilkorga dzieci wystąpiła trwała trauma.
Scenograf forsę wziął, potem zaczął pić