Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
@up
to jest polonez z silnikiem z bmw m3 + turbo do tego zawieszenie zostało przeniesione z bmw + klatka bezpieczeństwa.
Nie ma mowy o żadnej latarni.
Policyjne Borewicze z 2 turbinami zostały obalone przez łowców mitów.
Taaa... Piekielna maszyna to jest to Za panny taką driftowaliśmy na parkingu obok kościoła. Rdza była wszędzie, hamulców prawie nie było, lewarek od biegów zachowywał się jak piłeczka totolotka podczas losowania. Ale kiedy Mariusz zimą dodał gazu... Znikały wszystkie inne problemy. Na każdym zakręcie czuć było adrenalinę, radio unitra budowało atmosferę odtwarzając z kasety kawałki nagrane z Hop-Bęc`a. A Piekielna maszyna wiozła nas na każdą imprezę... Wszystko było zajebiście aż do października 2005 - kiedy mechanik odmówił podbicia przeglądu (nawet za łapówkę nie chciał - świnia pazerna)... Wiosną 2006 Polonez poszedł na żyletki - ale to co ten samochód widział... Wiele mógłby opowiedzieć Polonez Caro.. NA zawsze w mojej pamięci. (*)
Jeszcze zatęsknicie za Poldkami. Jeszcze trochę i będą youngtimerami. A ten 2 litrowy od Sierry bez przesady nie był to szatan, ok. 11-12 sekund do setki.