Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
naczelny - worek na śmieci zamiast spasowanej i wytrzymałej gumy na przegubie? powodzenia gdy podczas szybszej jazdy przyp🤬oli ci tam kamień. moim ulubieńcem jednak do tej pory pozostaje gość, który nie to że powciskał kawałki dętki w miejsce wyrąbanych tuleii, czy zamocował resztki tłumika na sznurowadle. zamiast kupić nowe dywaniki w tesco, dziadziuś starannie wyciął gumolit z dywanem po czym umieścił to wszystko w rozpadającej się felicii pułapce z 1995 roku.
Mechanizm różnicowy.To jest"Szpera"(zespawanie koła koronowego z satelitą).Ma za zadanie dawać przyczepność na oba koła jednocześnie .Poucz się trochę ,a znajdziesz rozwiązanie
@up to nie jest zaspawany mechanizm różnicowy (czyli tzw. elektroszpera, bo szpera to dyfer o zwiększonym tarciu wewnętrznym, a nie zaspawane w piździet). Na fotce jest zespawany wałek atakujący (element napędzany przez wał napędowy) z kołem talerzowym (odbierającym moment z wałka i przekazującym na mechanizm różnicowy). Dlaczego nie działa to się domyśl mechaniku.