Wys艂any:
2011-06-03, 17:46
, ID:
696643
2
Zg艂o艣
Aa wypowiem si臋 w mord臋 je偶a.
Po 1. - 偶adna elektryczna zabawka tylko analogowy syntezator. Synteza d藕wi臋ku tego urz膮dzenia pozwala na wygenerowanie praktycznie idealnie naturalnego brzmienia. Oczywi艣cie to nie to samo , co 偶ywy instrument, aczkolwiek rozwi膮zanie o wiele lepsze jako艣ciowo, gdy ma to rozbrzmiewa膰 na g艂o艣nikach. Mamy doskona艂膮 jako艣膰 d藕wi臋ku, poniewa偶 instrument jest pod艂膮czony do miksera, ten do ods艂uch贸w. Rozwi膮zanie typowe, gdy d藕wi臋k ma rozbrzmiewa膰 na wielkiej przestrzeni i by膰 g艂o艣ny. To du偶o lepsze i sensowniejsze, ani偶eli mikrofon przystawiony do pianina :/ Nawet najlepszy mikrofon zbiera d藕wi臋k w jako艣ci, kt贸ra wymaga mixu i masteringu (studyjnej obr贸bki d藕wi臋kowej). Graj膮c na 偶ywo nie ma mo偶liwo艣ci przeprowadzenia takiego zabiegu. Oczywi艣cie konkursy Chopinowskie oraz inne event'y zwi膮zane z muzyk膮 klasyczn膮 b臋d膮 odbywa膰 si臋 przy udziale 偶ywych instrument贸w, no bo sama nazwa wskazuje - klasyka. Ale nawiasem m贸wi膮c - troszk臋 to hipokryzja bo i tak d藕wi臋k musi przej艣膰 przez mikrofon i g艂o艣nik, czyli c馃がj nie klasyka , po prostu 21. wiek , a by艂o tak ju偶 w 20.
Po 2. - pierwszy filmik - 48 sekunda - fa艂sz, kole偶ka zamiast C# zagra艂 C , nie trafi艂 w klawisz po prostu, ale i tak uwa偶am, 偶e talent w c馃がj.