To ja zwyczajnie jak już mam jechać ulicą jadę na odległość wyciągniętej ręki od krawężnika - da się mnie wyprzedzić lekko zahaczając drugi pas, ale nie da się wyprzedzić "na trzeciego" - ale ogólnie to staram się wybierać trasy ze ścieżkami rowerowymi, bo sam jestem kierowcą i wiem, jak bardzo wk🤬iam innych jadąc ulicą.
Kiedyś próbowałem na FB na grupie rowerowej do której sam należę. Dyskutować że jazda parami to zwykły egoizm i sk🤬ysyństwo jest dla kierowców. Bezpieczniej jest jechać gęsiego no i nikomu się nie przeszkadza. To mnie zakrakali że właśnie jazda parami jest lepsza bo wtedy kierowca nie może wyprzedzać na tak zwaną gazetę czyli bez odstępu tyko musi cierpliwie wlec się za pedalarzami aż będzie drugi pas wolny do wyprzedzania. Tym bardziej cieszy mnie ten filmik.
Nie wiem jak w innych krajach to wygląda ale u nas na drogach ekspresowych i autostradach obowiązuje bezwzględny zakaz wjazdu dla pedalarzy więc kretyni dostali to na co zasłużyli bez względu na to czy mogli tam jechać czy nie.
Kiedyś próbowałem na FB na grupie rowerowej do której sam należę. Dyskutować że jazda parami to zwykły egoizm i sk🤬ysyństwo jest dla kierowców. Bezpieczniej jest jechać gęsiego no i nikomu się nie przeszkadza. To mnie zakrakali że właśnie jazda parami jest lepsza bo wtedy kierowca nie może wyprzedzać na tak zwaną gazetę czyli bez odstępu tyko musi cierpliwie wlec się za pedalarzami aż będzie drugi pas wolny do wyprzedzania. Tym bardziej cieszy mnie ten filmik.
Po co ci ta odległość wyciągniętej ręki? Krawężnik gryzie czy co? W przepisach masz nakazane jechać możliwie blisko krawędzi jezdni.