Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
To nie awaria tylko, źle zszedł z mocy rotora ciut za szybko. I to go zgubiło, że spadł momentalnie. Te małe ustroństwa są niezwykle podatne na takie sytuacje. Większe mają zabezpieczenie przed zbyt szybkim spadkiem mocy.
nawet gdyby silnik zawiódł to helikoptery nie spadają ot tak po prostu, lądowanie bez silnika jest częścią szkolenia. Na pewno nie jest to proste, ale da się i jest cała masa filmików na YT gdzie piloci pokazują jak to zrobić. Tutaj wydaje mi się po prostu zabrakło umiejętności.