Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Polecam Motula, zajebiście dobry i uniwersalny ...
Jak masz na pokładzie podkręcone 2.4 JTDm, to TYLKO SELENIA i zmiana co 6k, zajebisty silnik jak jest zdrowy, wgniata we fotel...
Aktualnie ujeżdżam AR166, po lifcie, ma dobre p🤬lnięcie...
To jest filtr wentyla lewej, przedniej opony. Do takiego stanu doprowadziło filtrowanie pyłów oraz błota pośniegowego. Po zimie jak się zrobiło gorąco to się ususzył i pokruszył.
Mógł sprawdzić czy nie ma opiłków w środku filtra,to by mu wiele powiedziało o stanie silnika
Bardziej od przebiegu znaczenie ma sposób eksploatacji. Jak się jeździ na longlife i wymienia co 30-40k km, to silnik przy 200k km jest już ruiną. To na filmie, to raczej chiński filtr i olej longlife.