A tam p🤬lenie kolejnego typa, który chce mieć wszystko w dupie jak jedzie swoim motorem czy tirem. Najlepiej nie robić nic i czekać, aż kierowcy łaskawie zaczną być bardziej ostrożni w rejonach przejść.
Ja p🤬le ile tych przejść jest na danej ulicy? Taki to problem trochę się skupić, zwolnić, żeby nikogo ewentualnie nie przejechać na nim?
Temat o przejściach, a ten o budowie metra w każdym mieście p🤬li.
Ile przejść ? W c🤬j ich jest ! Stanowczo za dużo.
Na odcinku 500 metrów u mnie na wsi jest ich k🤬a 5 sztuk !!! na drodze POWIATOWEJ a bywają miejsca gdzie jest ich dużo więcej.
W miasteczkach w dni targowe samochody po prostu bedą stały na drodze cały czas, bo łajzy przechodzą gęsiego już tera.
Co bedzie jak pop🤬leńce wprowadzą przepis ? W dni targowe całkowity paraliż miasteczek przez które często tranzyt mają tiry
W Polsce przepisy są w porządku. Po prostu nie są bezwzględnie egzekwowane.
Ciemnoty powiadasz, zaskocze Cię Polska jest w czołówce krajow z kierowcami o niedoj🤬ie mózgowym. Nad nami są tylko Rumuni, Bułgaria i Słowacja. Taka Finlandi A gdzie ten system dziala od wielu lat ma połowę niższy wskaźnik wypadków gdzie o Estoni nawet nie wspomne bo to jest dla nas abstrakcja. Na obecną chwilę masz kierowców z klapami na oczach typu ( janusz w golfie TDI) król szos i ulic, o szeryfach nie wspomne. Powinmo się jeszcze zostrzyć mandaty od wysokosci pensji lub wartości pojazdu oraz przeglądy techniczne.
dla czego wymagasz ostrożności od kierowców a od pieszych już tego nie wymagasz? to oni giną a nie kierowca i to oni powinni najbardziej uważać! więcej przywilejów dla pieszych to więcej ciemnoty na przejściach
podpis użytkownika
Życie jest jak pudełko czekoladek, też wygląda jak gówno w pudełkudla czego wymagasz ostrożności od kierowców a od pieszych już tego nie wymagasz? to oni giną a nie kierowca i to oni powinni najbardziej uważać! więcej przywilejów dla pieszych to więcej ciemnoty na przejściach
Dramat. I zgrzytanie zębów.