To co napisałem nie odnosi się w ogóle, do jakości zdjęcia, nie wątpię w to, że to zdjęcie było zrobione telefonem i widać, że do Ciebie tez nie dociera, a są ludzie co robią zdjęcia lepsze od "tych pedałów co noszą ze sobą lustrzanki kupione im przez ich starych", po prostu potrafią.
Na razie to ty powinieneś się leczyć, bo spinasz dupę za to,że ktoś Ci zwrócił uwagę że nic nie ma szczególnego na tym zdjęciu.
1, mam to w dupie, zachowujesz się jak niedoj🤬y artysta. 2. szanuję policję jak mało kto na tym portalu, bardziej niż nie jeden gimbusi jp czy ćpun. 3, pisałem matole, że zdjęcie robione na szybko, by nie blokować wjazdu na stację. Dotarło?Nie jestem j🤬ym fotografem, nie mam aparatu ani konta na deviancie i nie wiem co sie tak unosisz i siejesz nadmierna ilością epitetów. Po prostu nie jestem jeleniem, który zrobił zdjęcie policjantowi i myśli, że jest zajebiste. A co to aparatów w telefonach to mam to pojęcie, ale tez wiem tyle, ze można było sie ustawić w innym miejscu, takim którym było by widać policjanta i wolne miejsce po drugiej stronie, wtedy by było git, ale skoro nie łapiesz, to napisałem jak dziecku.
Nie widzę problemu podjechania do dystrybutora z drugiej strony, jak się blisko stanie, to węża zawsze starcza. Koleś sobie poradził, nie szarpie się z tym jak debil, tylko normalnie tankuje, mówiąc krótko: zj🤬eś.
Prostak z Ciebie k🤬a, tylko bluzgasz na innych - żadnej merytorycznej gadki z Tobą. Knury poganiać a nie przed klawiaturę.
Ja zawsze podjeżdżam tankować tak żeby mieć wlew po przeciwnej stronie dystrybutora. Jest przede wszystkim szybciej
bo banda matołów którzy nie wiedzą że te węże się rozwijają stoi jak cielątka za komuny w kolejce bo mu wąż na drugą stronę nie dostanie.
A stój k🤬a i do jutra.
Jeżeli autorowi fotki chodziło o coś innego to nie mam pomysłów o co bo fotka tak c🤬jowa że niczego więcej nie dopatrzyłem się na niej.
podpis użytkownika