dobra, wchodze na sadola od jakiegos czasu ale konto mam od niedawna. dałem jeszcze rade przelknac to
gówno ale tego juz naprawde nie dalem rady. stek bzdur jakich malo. jestem studentem medycyny 4 roku, wiec moze nie wiem wszystkiego ale ogarniety jestem w temacie
filmik merytorycznie jest dnem. jebac tam szczegoly, przeciez ten filmik to nie podrecznik, ale sporo 'faktow' przedstawionych tutaj to jest poprostu klamstwo. struktura kom. mozgowej niemal identyczna z wszechswiatem? to tylko zdjecie, ale to ma sie nijak do struktury -.- kazda czesc twojego ciala jest z toba scisle powiazana? no k🤬a moje cialo to JA wiec to chyba logiczne co? skladam sie z energii rozprowadzanej przez system medianów? człowieku to mają byc FAKTY o naszym organizmie? to chyba jakis zart. nigdzie, ale to NIGDZIE nie ma potwierdzenia na istnienie takich rzeczy jak meridiany, aura czy czakramy. jesli autorowi sie podobaja takie pomysly to niech leci do żółtków i uczy sie starozytnej wiedzy, zapalenie pluc niech sobie leczy igiełkami wbijanymi w k🤬sa czy gdzie tam oni to wbijaja.
mozg serca mowisz... moze masz na mysli uklad bodźcoprzewodzący serca? bo nie wiem co innego to mogłoby być. w kazdym razie osoby po transplantacji serca nie pamietaja sytuacji z zycia dawcy -.- ani nic z tych rzeczy. klamstwo.
ahhh... najgorsze z tego co autor wp🤬lil w ten filmik to ta telegonia. fikcja jakich mało. ludzie, nie dajcie sie nabierać na coś takiego, bo nawet najgłupszy kozojebca w to nie wierzy. gdzie niby przechowywany jest ten zapis? w jakiej formie? w jaki sposób jest odczytywany? nawiazujac do linku ktory wkleilem wczesniej - skoro informacje o pierwszym partnerze są w kobiecie przechowywane, to po co do rodzenia dzieci mieliby jej byc potrzebni inni partnerzy? kompletnie niezrozumienie ludzkiej fizjologii. zwolennicy telegonii niech otworza podrecznik z biologii dla gimbazy to moze sie czegos dowiedza o swiecie zamiast wymyslac teorie.