Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Bez obaw, Insignie się mocno p🤬lą więc więcej będzie stała w warsztacie niż po ulicach jeździła. Poza tym z tym silnikiem to sobie mogą fiaty panda ganiać. Jakby nie dyskoteka z przodu to by wąchali dym większości samochodów z silnikiem powyżej 2,5 litra.
Nowe auto 2.0 turbo 220 KM? buahahhaha śmiech. To u mnie w 13-letniej hondzie po małym dłubnięciu i dołożeniu kompresora do 1.8 vti i zestrojeniu tego na 0.6 bara dmuchnąłem 290 KM. Gdy ta insignia doleci od 0-100 to u mnie już będzie grubo 150+
@BossLord
Chce Ci się k🤬a p🤬lić takie smutki? Sam k🤬a wiesz (chyba, że jesteś imbecylem), że praktycznie te stare gruchoty zostały powymieniane kilka lat temu. Większą wiochę się robi jak na na siłę się próbuje z siebie zrobić fajnego.
Hohoho ile rajdowców tu mamy na sadolu wszyscy 250KM i same kozaki, a widzą Vectre w lusterku to po hamulcach żeby tatuś nie musiał płacić za nich mandatu.