Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Caly ten filmik to nudy, jesli ktos nie jest zainteresowany sluchaniem wycia silnika, nie ma ani zadnych danych ani wykresow. Wlazl koles na motur i wyje, na koniec brawa i tyle.
Masa 238.0 kg suchego sprawia, że jest to sprzęt dla mistrzów prostej. Sport, to conajwyżej ściganie się na lotnisku. Poza tym, w XXI nie trudno osiągnąć taką moc z doładowanego silnika. Pytanie tylko, czy po trzech sezonach to się jeszcze daje uruchomić.
Prawda jest taka, że za cholerę się nie opłaca kupować seryjnie produkowanego motocykla ze sprężarką. Lepiej kupić 2006-7 Suzuki GSXR 1000 i założyć turbinę, więcej mocy, motocykl idealnie przygotowany i dużo taniej.
Dlaczego on jak się już ładnie maszyna zaczyna prezentować buczeć to luzuje?
podpis użytkownika
Zastępuję kierownika podczas jego nieobecności.
Kieruję bezpośrednio pracami Sekcji – 4, 5, 6, i 7.
Osobiście werbuję agenturę i utrzymuje z nią łączność.