Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Zgadza się, ta ciemna łata w zakręcie wyznacza optymalny tor. Pierwszy lewy to ciasny zakręt do którego zbliżamy się z prędkością bliska tej, jaką osiągamy na prostej startowej.
Mam nadzieje, że w niedziele będzie sucho.
@up jakbys nacisnal tylny hamulec przy duzej predkosci to lecisz dalej jak ten motor, musisz hamowac dwoma zeby lapac rownowage nie ma innej opcji, przod- koziol, tyl -uslizg jak skrwysn