P🤬lisz. Nie znasz się. Nie zawsze możesz zredukować bieg kiedy chcesz nawet w takiej skrzyni biegów jaką ma ferrari. Po prostu możeszu uszkodzić silnik i komputer nie redukuje kiedy obroty są za wysokie. On nic nie zrobił z biegami, bo mu się łopatki i lejce ppj🤬y. Zdjął nagle nogę z gazu przy wysokich obrotach i h🤬j dalej wiadomo.
I h🤬jek z tego że pociąga.
podpis użytkownika
Jest akcja - zabieramy banderowcom tablice rejestracyjne z samochodówCo ty k🤬a p🤬lisz? W sportowych autach możesz wj🤬 dwóję i przejechać całą Polskę na odcięciu, aż silnik zajebiesz, a skrzynia nie zmieni, to nie program ze zwykłych dupowozów. Wyj🤬o go bo zerwało przyczepność, na moście był bardziej wilgotny asfalt (najmocniejsze "korwety" tak wyp🤬ala na suchym).
To obejrzyj jeszcze raz.[/quote/
Na jakim biegu według ciebie wjeżdża na ten most? Bo mi to wygląda na 1. Więc k🤬a na co on redukuje na Neutral?
Ja p🤬le. Ferrari to nie koniecznie wyczynowy wóz.
Na jakim biegu według ciebie wjeżdża na ten most? Bo mi to wygląda na 1. Więc k🤬a na co on redukuje na Neutral?
Ja p🤬le. Ferrari to nie koniecznie wyczynowy wóz.
podpis użytkownika
Jest akcja - zabieramy banderowcom tablice rejestracyjne z samochodówWedług mnie wjeżdża na 2. Ferrari to może nie jest wyczynowy wóz jak piszesz, ale nawet w BMW M2 skrzynia ma taki program, że w ogóle się nie wtrąca.
Chodzi o dyferencjał czyli tzw. szperę. W tej ferrarce oba tylne koła biorą mniej więcej po równo co skutkuje tymże właśnie, że dupa tańcuje. Jak przykatujecie swoje e46 to ona bierze mocniej na to koło, które ma mniej przyczepności - czyli zasadniczo zawsze na lewe bądż prawe, nigdy na oba na raz. Zaś w tej ferrarce wzięły dwa.
podpis użytkownika
Jest akcja - zabieramy banderowcom tablice rejestracyjne z samochodów