Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Jak się ogląda takie filmiki to aż się chce wsiąść za kierownice i też tak zap🤬lać. Niestety mało kto ze zwykłych ludzi może pojeździć w profesjonalnym rajdzie ;(
Ciakaw jestem, jaki mieli czas w stosunku do prawdziwej rajdówki (subaru STI albo miśka Lancera EVO).
Bo mocny silnik w rajdach to nie wszystko.
Czasami "ośka" (czyli samochód z napedem na przednią oś) potrafi wykręcić lepszy czas, niż czteronapędówka.
A na tym filmie kierowca wrzuca szósty bieg...
pomyslec ze 99% taki fur jest w posiadaniu jakis pedalkow, zon bogatych mezow czy innego talatajstwa i nigdy nie jest wykorzystywane do tego do czego zostalo stworzone- do zap🤬lania
pomyslec ze 99% taki fur jest w posiadaniu jakis pedalkow, zon bogatych mezow czy innego talatajstwa i nigdy nie jest wykorzystywane do tego do czego zostalo stworzone- do zap🤬lania
jestem ciekawy gdzie chcialbys w polsce tak zap🤬lac...