Zap🤬lać trzeba. To są same oszczędności. Jakby debile się nie wlekli, to by nie było trzeba wyprzedzać. Wszyscy, którzy na drodze szybkiego ruchu poruszają się z prędkością <90 km/h i na autostradzie poniżej 120 km/h powinni pop🤬lać razem z TIRowcami poboczem, a nie robić korki i zatory. Wy, k🤬a, wszyscy jesteście mentalnie w latach 60', gdy 140 km/h na lądzie było prędkością wręcz zabójczą. Dzisiaj 180 km/h to jest normalna prędkość rozwijana przez masę aut osobowych i pozwala ona na szybkie pokonywanie trasy. Inną sprawą jest droga, ale na filmie widać, że jest szeroka i prosta, z dobrą nawierzchnią. Na c🤬j, k🤬a, tam się wszyscy tak wloką? Życia nie mają poza tymi j🤬ymi autami? Normalny człowiek, chce się jak najszybciej dostać z punktu A do B i jakby wymyślono teleport, to by z niego skorzystał. Każdy ma swoje ważne i ważniejsze powody do zap🤬lania i jeśli ma on przed sobą prostą drogę, to nie należy mu się wp🤬lać przed machę, tylko puścić - niech jedzie. Jeśli jednak nie masz koni na lewy pas, to sobie jedź grzecznie prawym i nawet o lewym nie myśl. Facet, co zap🤬lał 230 byłby w domu godzinę szybciej, dzięki tej prędkości, a ciul, co wyprzedzał i wj🤬 mu się pod maskę, na tym wyprzedzaniu urwie z czasu przejazdu jakieś 10 min. Na c🤬j więc to robił? Bo jego 10 min jest ważniejsze? Nikt nie broni mu zap🤬lać, jak się tak śpieszy. Lewy pas i 200! A ten się wj🤬 z prędkością przepisową, czyli prędkością erozyjną. W tempie tych kretyńskich znaków, to można najwyżej się zestarzeć. Stawiają te ograniczenia wszędzie, nieadekwatnie i jedno na drugim. Ile jest takich miejsc, gdzie jest ograniczenie na ograniczeniu? Kiedy, k🤬a, wreszcie ktoś skuma, że prędkość nikogo jeszcze nie zabiła, a to jej gw🤬towna utrata odpowiada za śmierć tysięcy ludzi każdego tygodnia? Zap🤬lanie nikogo nie zabiło. Nigdy. Przynajmniej z takimi statystykami w życiu się nie zetknąłem.
Przestańcie więc mulić dupska na tych drogach, to będzie bezpieczniej. Żelaznym faktem jest to, że jeśli 9 kierowców jedzie zgodnie z ograniczeniem prędkości, to ten dziesiąty ma je w dupie i będzie kolumnę 9 aut wyprzedzał, czyli wszyscy prowokujecie dziesiątego typa, aby wykonał manewr zagrażający jego i waszemu życiu. Brawo, debile. Jeśli waszym tokiem rozumowania bezpieczna jazda, to powolna jazda, to wyp🤬alać z jezdni! Na piechotę sobie łaźcie, jak auto za szybkie.
A i nawet tu was zdziwię, bo na tym portalu znajdziecie również ludzi rozjechanych przez walce. A tam przecież nikt nie jedzie szybko. No? I co? Jakieś wnioski?
J🤬 typa z kałdi
J🤬 typa, co zajechał
J🤬 tego TIRowca, co filmował
J🤬 was wszystkich za debilny świat, jaki kreujecie opierając się na własnych lękach!
Dalej nie umiecie wyeliminować religii z życia publicznego, bo się boicie żyć bez wiary.
Dalej nie umiecie używać rozumu i wymagacie opisów wszystkiego wszędzie.
Dalej nie umiecie zachować się w kolejce, kinie, na basenie czy przy j🤬ym rodzinnym stole.
Popkultura pokazuje, jaka jest wasza kondycja umysłowa, zjeby.
Właśnie się przekrzykujecie, kto jest winny na tym filmie, a kto nie, bo jedynym tego wyznacznikiem jest dal was jakiś kodeks napisany przez... was - ludzi.
Szkoda, że nie znacie najważniejszych dwóch kodeksów. Prawa natury i moralności.
Lewy pas służy do galopowania. Facet wyprzedzał wszystkich. Jechał swoim pasem.
Prawy pas jest do mulenia. Muł wyjechał na nie swój pas.
Ograniczenia prędkości ignorujemy, bo nie przyczyniają się one do zmniejszenia wypadków na drogach.
Oczywiście robimy to tylko w miejscach, w których droga na to pozwala i to droga ma pozwalać, a nie panowie z prawego.
Ciekawostka:
Wiecie, że najbezpieczniejsze szlaki to te, które nie dzielą jezdni z innymi?
Jeśli nad drogą zbudujemy wiadukt, zamiast skrzyżowania, to ograniczymy tym liczbę wypadków w tym miejscu o 99%.
Tak samo jest z pieszymi. Sprawdźcie sami - ile jest tu filmów z potrąceń pieszych na jezdni vs ile jest tu filmów, jak kierowca rozjeżdża ludzi w przejściu podziemnym.
Co, k🤬a? W XXI w. wykopanie tunelu na drugą stronę jezdni to "roket sajens"? Postawienie barierek między pasem dla zamularzy, a pasem dla normalnych, to problem jest?
K🤬a każdy ma miejsce swoje na szlaku komunikacyjnym już od lat jasno określone, to się do dzisiaj spierają o pierdoły...
Droga SZYBKIEGO ruchu jest do szybkiego poruszania się!
Tyle w temacie.
[ Dodano: 2024-10-17, 04:22 ]
baronturbina napisał/a:
Ale bzdury piszesz ja p🤬le! Wy foliarze wiecie że jadąc 230km/h 5 g nie uciekniecie? Ile na autostradzie można jechać. Po co ktoś ograniczenia prędkości wymyślił?
No właśnie po to, żeby zgadzał się bilans strat i żeby tysiące ludzi mieli miejsca pracy, bo ograniczenia powodują wypadki.
Jakoś do tej pory nikt nie wprowadził ograniczenia na Autobahnie. Ciekawe, co? Jak myślisz? Czy ginie tam więcej ludzi w tej Niemcowni na autostradzie, niż gdziekolwiek indziej? Otóż ginie ich tyle samo, co w pozostałych krajach o podobnej jakości infrastruktury drogowej.
Nie powtarzaj, jak baran, że czeba wolmo, bo nie czeba.
Trzeba, to dostosować prędkość do warunków panujących na drodze, a nie na przemian przyspieszać i hamować, bo pan minister kolejną tablicę 50m dalej postawił.