Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
@nerfy
własnie , p🤬lisz . Nie tylko w starych , w nowych tez jest hamowanie różnicowe ( osobne na lewa i prawa strone) . a propo jest to często stosowany w samolotach system , słuzy do wspomagania skretu przy kołowaniu.
Normalna rzecz, są dwie pompki hamulcowe osobne przewody hamulcowe i dwa pedały hamulca łączone zapadką, dlatego można hamować na jedno wybrane koło lub oba na raz, patent bardzo stary ale i niezwykle przydatny. Natomiast za 1614 zawsze piwko:D
nerfy To jak inaczej zahamuje jak tam nie pójdą przewody ? Hamulce masz na lewe prawe lub oba koła, zależy który pedał wciskasz. Ekspert by powiedział mechanizm różnicowy, bo tak zazwyczaj się to określa. Więc nie, nie jesteś ekspertem.