xsw2 napisał/a:
Nie zebym sie czepial, ale niewiadomo, o ktora R1 chodzi. RN01 i RN04 maja okolo 150, pozniej RN09 ma 180, ale z doładowaniem, czyli w trakcie jazdy, dopiero RN19 ma 180 bez doladowania, czyli "na postoju"
Co nie zmienia faktu, ze i tak zap🤬laja jak glupie
BTW. Smieszy mnie, gdy ktos bedacy nie w temacie widzi obojetnie jakiego sciga i odrazu mowi, ze fajna R1
a mnie śmieszy to co za brednie wypisujesz
rn09 nie ma 180 koni tylko 152 i nie ma czegoś takiego jak doładowanie dynamiczne inaczej RAM AIR, rn01 i 04 mają 150 koni
zapomniałeś o rn12, które jako pierwsze miało RAM AIR i ma 180 koni właśnie z tym doładowaniem, moc bez tego to 172KM
rn19 ma 175 koni na postoju, a 183 z doładowaniem.
@Tasak czyli autor tematu
Żadna R1 nie ma prędkości maksymalnej na poziomie 300km/h ani 299km/h bo tyle mogą maksymalnie pokazywać liczniki w R1, ich rzeczywista prędkość to jakieś 285km/h, niestety przekłamania liczników są dość spore w prawie wszystkich motocyklach i trzeba kupić odpowiedni kalibrator żeby pokazywało prawdziwą prędkość lub posłużyć się GPS'em
@Madmann
możesz nie wiedzieć o doładowaniu dynamicznym bo występuje głównie w motocyklach taki bajerek sobie wymyślili i nie tylko w Yamaszkach jest stosowane, w R1 wprowadzone w 2004 roku czyli gdy Rossi jeździł w MotoGP dla Yamahy, w tym czasie wprowadził dla nich sporo poprawek i ten model wyszedł im rewelacyjnie jak na tamte czasy, zresztą do tej pory jest bardzo dobrym motocyklem sportowym
a ta R1 na filmiku to właśnie model rn12, jeżdżę po Wawie i znam sporo jej użytkowników ale nie spotkałem jeszcze autora tego nagrania
tak, posiadam R1 rn12 i mogę wrzucić jej zdjęcie jeśli ktoś chce dowodu, dodatkowo jestem użytkownikiem dwóch for poświęconych tylko R1 i to co za brednie piszecie aż mnie boli..