Drzewa dają zajebisty klimat na zwykłych drogach. I docenia to tylko ten, kto jeździ ciągle po zaj🤬ym mieście ewentualnie po autostradach. Ja uwielbiam jeździć takimi zwykłymi wąskimi drogami przy, których stoją drzewa oczywiście droga w lesie też jest zajebista. Szanujcie zieleń odp🤬lcie się od drzew przy drogach. J🤬e fajtłapy jak nie potraficie jeździć to k🤬a nie jeździjcie a jak się boicie drewna to dojebcie sobie ogranicznik prędkości w samochodach do 50km/h przy tej prędkości raczej się nie zabijecie.
@up
co z tego, że ty będziesz jechał bezpiecznie i powoli jak jakiś inny kierowca na takiej drodze wyjedzie ci na czołówkę...
Takie drogi faktycznie są ładne, bo wyglądają niczym tunel ale są też bardzo niebezpieczne i nie ma tutaj sensu dyskutować.
Pamiętaj, na drodze twoim obowiązkiem czy chcesz czy nie chcesz jest myśleć także za innych kierowców i przewidywanie ich ruchów.
Nie powiem, tego typu drogi są fajne dopóki nie ma na nich ruchu, nie pada i jest widno wtedy się naprawdę fajnie jedzie.
Posłuchajcie komentarzy
![]()
podpis użytkownika
"Multikulturowość jest dobra!" - Elin Krantzpodpis użytkownika
hasddeCzłon z wypadkami bo jest ich stosunkowo niewiele. Na problem drzew trzeba popatrzeć inaczej. W mojej wiosce wzdłuż drogi posadzono kasztanowce, jesiony i dęby, (co 10 m mijankowo) które przez te lata wyrosły do dość pokaźnych rozmiarów. W tym czasie kamienna droga o szerokości max 4m (coby się dwa wozy z sianem minęły) zastała zastąpiona asfaltówką, poszerzono ją i wtedy okazało się, że jest c🤬jnia. Drzew z racji wieku nie wolno wyciąć, a ich korzenie podnoszą asfalt. Na dzień dzisiejszy (jakieś 25 lat od położenia asfaltu) osobówki mijają na styk, ale jeśli chcesz minąć się z autobusem jeden musi sp🤬alać na pobocze. Pół metra z każdej strony nie nadaje się do jazdy, a nawet chodzić za bardzo nie pasuje, chyba że masz wymienny staw skokowy.
Przechodząc do sedna, na wycięcie drzew nie można liczyć.
Zwrócę uwagę wszystkim wyżej piszącym, że drogi, ich otoczenie, prędkości prędkości projektowe i tym podobne, są projektowane DLA NORMALNYCH UŻYTKOWNIKÓW, nie dla Sebixów, nie dla Karyn, którzy to lubią sobie dać ile fabryka dała na dziurawej drodze z zakazem wyprzedzania.
Zwrócę uwagę wszystkim wyżej piszącym, że drogi, ich otoczenie, prędkości prędkości projektowe i tym podobne, są projektowane DLA NORMALNYCH UŻYTKOWNIKÓW, nie dla Sebixów, nie dla Karyn, którzy to lubią sobie dać ile fabryka dała na dziurawej drodze z zakazem wyprzedzania.