Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Jakieś info na temat zdarzenia czy tylko tak sobie wymyśliłeś że hamulce zawiodły? Ta ciężarówka najpierw w poślizgu po gw🤬townej próbie zmiany kierunku jazdy, a potem skacze jak poj🤬a, więc koła raczej mają mierny kontakt z podłożem w ogóle. Już o rowie z trawy i piachu nie mówię.
Czytał kapitan oczywisty. Jak widać nie dla wszystkich oczywisty.
nie mogły zawieść, bo pneumatyczny układ hamulcowy działa odwrotnie - powietrze jest po to aby zrobić podciśnienie i odblokować hamulce, i w razie awarii wszystkie koła są zablokowane
W hamulcach pneumatycznych awaria kończy się zatrzymaniem. Układ pracuje na ciśnienie w układzie. Jego brak lub spadek zaczyna powodować, że sprężyna siłownika hamulcowego wypycha tłok i naciska na dźwignię w zacisku hamulcowym, wypychając klocki.