Jak dorośniesz i zrobisz prawo jazdy to przekonasz się że takie sytuacje się zdarzają.
Oczywiście że pieszy miał pierwszeństwo. A kierowca się zagapił. Ale żeby kopać w samochód? Czy różnicie się od cz🤬chow których tak tu się hejtuje?
W Polsce mamy białych cz🤬chow takich jak "Maniecky". Jeszcze raz zachęcam do przeanalizowania profilu tego onanisty i frustrata.
Piwniczaku ale to pieszy mial pierszenstwo bo byl juz na przejsciu xD
Jestem kierowcą ze 30 lat i wiem że można popełnić błąd zimą, wieczorem , być może oślepiony światłami z naprzeciwka. Kopanie w samochód kwalifikuje się na kopa w ryj - tym bardziej że jeśli jakiś piechur wp🤬li się na pasy na czerwonym , to nikt takiego gościa nie przejeżdża z premedytacją żeby pokazać kto ma pierwszeństwo. C🤬j ci w dupę imbecylu !
Sytuacja bez sensu. Gość w aucie ma mandat za to że prawie rozjechał pieszego. A piechór musi zapłacić za uszkodzenie mienia. W tej konforntacji właściciel opla jeszcze sporo na tym zarobi drzwi w kolorze pewnie są nawet tańsze niż wyciągnie wgniotki i polerka. A z ubezpieczenia oooo Panie to prawie będzie szkoda całkowita.
Gdzie tam masz czerwone cieciu? Jakie swiatla w oczy? Jedyne co tam jest to prog zwalnijacy przed zebra dla takich ameb jak ty, ale nawet to nic nie dalo.
Beke mam z was Januszy zbulwersowanych ze auto bylo kopniete....bo jego wieswagen to k🤬a swietosc . Potraci taki babcie na pasach to najpierw patrzy czy ma wgiecie na masce.
Ja mam prawko prawie 20 lat i bylem taki glupi jak ty (i paru innych przychlastow tutaj) moze przez pierwsze dwa lata....tylko zmadrzalem...ale jak ktos sie cieciem urodzil to nim zdechnie.
Gdzie tam masz czerwone cieciu? Jakie swiatla w oczy? Jedyne co tam jest to prog zwalnijacy przed zebra dla takich ameb jak ty, ale nawet to nic nie dalo.
Beke mam z was Januszy zbulwersowanych ze auto bylo kopniete....bo jego wieswagen to k🤬a swietosc . Potraci taki babcie na pasach to najpierw patrzy czy ma wgiecie na masce.