Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Błąd logiczny- jeżeli chipsy smakują jak krewetki tygrysie, a większość Polaków nie wie jak smakują krewetki tygrysie, bo ich nie jadło, to nowy smak chipsów też nie zostanie rozpoznany.
Tak właśnie działa siła reklamy. Bombardują ciemne społeczeństwo na każdym kroku "nasze najlepsze" i potem ludzie tak myślą. Jak to wygląda w praktyce? Ano to, że firma produkująca te "markowe" chipsy produkuje także te biedronkowe, czy made in Tesco. To samo tylko w innym opakowaniu.