zakręt pochylony w dobrą stronę, tak, aby dociążyć prawą oś
podpis użytkownika
Chcesz LEGALNIE 90g MM na własny użytek? >> Wbijaj na naszą grupę MM <<
KiKiZ napisał/a:zakręt pochylony w dobrą stronę, tak, aby dociążyć prawą oś
Lewą oś...
Prawą. Co prawda to nie po stronie zakrętu jest decyzja odnośnie "dociążania" czegokolwiek, tylko po stronie siły odśrodkowej. Gdyby "dociążało" lewą ośkę, to 20-letnie opony, nie mając odpowiedniego tarcia poprzecznego, spowodowałyby, że auto by zaczęło zamiatać dupą w lewą stronę, a nie w prawą. (cholernie to nieskładne, ale doktoratu z fizyki i mechaniki tu chyba nie trzeba)
podpis użytkownika
Chcesz LEGALNIE 90g MM na własny użytek? >> Wbijaj na naszą grupę MM <<