Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Żadna różnica bo hamują na prostej. Teraz się zlecą gimbusy co nie wiedzą jaką funkcje ma ABS
Ahhh k🤬a majster po zawodówce przyleciał !
Jak byś nie skumał to napisałem że co za różnica czy ma ABS czy nie i tak w wodzie wyląduje a nie jaka jest jego funkcja pajacu bez szkoły.
Napisze coś "mądrego" i od gimbusów powyzywam może piwo wpadnie
Podstawowym zadaniem ABS jest zachowanie kontroli nad pojazdem podczas hamowania. To czy ABS skróci czy wydłuży drogę hamowania zależy od nawierzchni.
ABS przegrywa jedynie na luźnych nawierzchniach (np. śnieg i piasek) oraz na "brudnym" asfalcie (tj. pokrytym liśćmi lub piaskiem) na którym nieźle głupieje.
podpis użytkownika
* Avatar tego użytkownika został wyłączony przez administratora lub moderatora forum
@up To czy przegrywa na "luźnym" zależy kompletnie od sytuacji, jadąc po asfalcie powiedzmy z 80 kończy się odśnieżona droga, jedziesz 70 po śniegu - nie masz ABS to nie tykaj hamulca bo wylądujesz, licząc od środka drogi, tak daleko na ile miałeś szczęścia. Jak tylko dotkniesz hamulca któreś koło się zablokuje i zdejmie auto w swoją stronę, a z ABS'em możesz chociaż zwolnić do tych "bezpiecznych" 40km/h nie bawiąc się w omijanie kolan łokciami przy kręceniu kierownicą.