Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
50psi=3.4bar doładowanie masakra dla porównania w 1.9tdi macie do 1bara.
EGT(temperatura spalin) w górnym zakresie obrotów topi tłoki i kolektor. Co jak co ale japońce robią zajebiste samochody z jeszcze lepszymi silnikami ;D Datsun POWER!
50psi=3.4bar doładowanie masakra dla porównania w 1.9tdi macie do 1bara.
EGT(temperatura spalin) w górnym zakresie obrotów topi tłoki i kolektor. Co jak co ale japońce robią zajebiste samochody z jeszcze lepszymi silnikami ;D Datsun POWER!
Miałem napisać o tym samym. W seryjnych dieslach i uturbionych benzyniakach jest okolo 10 psi, a tu 50. Jest ciśnienie